Je conversie boosten? Geef je klant een eigen webshop en mailing

Het creëren van synergie tussen de marketingkanalen en het aanleveren van hyper relevante content zijn van cruciaal belang voor iedere e-retailer. Wanneer je databronnen op de juiste manier weet te koppelen en je jouw klanten op elk platform persoonlijke content aanreikt, kan dit zich uitbetalen in een significante conversie boost.

 

Zo ontwikkel je persoonlijke customer journeys

 

Deze whitepaper beschrijft hoe e-commerce bureau Yellowgrape webwinkel Dekbed-Discounter met gepersonaliseerde customer journeys naar het volgende level heeft getild. De whitepaper gaat in op: 

 

  • De e-commerce uitdagingen en doelstellingen van Dekbed-Discounter. 
  • De gekozen aanpak voor het ontwikkelen van persoonlijke customer journeys. 
  • Het belang van een modern Data Management Platform (DMP). 
  

Benieuwd naar de whitepaper?

Vul het formulier in en download de whitepaper.

 

 Whitepaper - Dekbed-discounter (FP)