Het belang van het koppelen van je DAM- en PIM systeem

Als je bij wilt blijven met e-retailers zoals Amazon is het belangrijk om een goede balans te creëren tussen productinformatie en marketingcontent. Het streven is "product content as a service" waarbij productinformatie en de gebruikte marketingmaterialen op elkaar zijn afgestemd. In deze whitepaper deelt industry expert Theresa Regli haar visie op het koppelen van je DAM- en PIM-systeem. 

 

De voordelen van het koppelen van je PIM- en DAM systeem

 

Deze whitepaper biedt handvatten en praktisch tips voor het centraliseren van productinformatie en marketingcontent door je PIM- en DAM-systeem te koppelen. De whitepaper gaat in op:

 

  • De belangrijkste voordelen van het koppelen van je PIM- en DAM-systeem. 
  • Hoe je productdata en marketingcontent het beste op elkaar afstemt. 
  • Waarom het centraliseren van productinformatie en marketingcontent de basis is van een toekomstgerichte martech-strategie. 

 

Benieuwd naar de whitepaper?

Vul het formulier in en download de whitepaper.

 

 Emerce_Censhare_DAM-and-PIM_FP