Het belang van het koppelen van je DAM- en PIM systeem
Als je bij wilt blijven met e-retailers zoals Amazon is het belangrijk om een goede balans te creëren tussen productinformatie en marketingcontent. Het streven is "product content as a service" waarbij productinformatie en de gebruikte marketingmaterialen op elkaar zijn afgestemd. In deze whitepaper deelt industry expert Theresa Regli haar visie op het koppelen van je DAM- en PIM-systeem.
De voordelen van het koppelen van je PIM- en DAM systeem
Deze whitepaper biedt handvatten en praktisch tips voor het centraliseren van productinformatie en marketingcontent door je PIM- en DAM-systeem te koppelen. De whitepaper gaat in op:
- De belangrijkste voordelen van het koppelen van je PIM- en DAM-systeem.
- Hoe je productdata en marketingcontent het beste op elkaar afstemt.
- Waarom het centraliseren van productinformatie en marketingcontent de basis is van een toekomstgerichte martech-strategie.
Benieuwd naar de whitepaper?
Vul het formulier in en download de whitepaper.