Zo ontwikkel je een moderne digital experience

We zijn net een nieuw decennium ingegaan, maar zit je digitale ervaring vast in het verleden? Om een succesvolle digitale strategie voor 2020 te bouwen, is het belangrijk om verder te kijken dan je websites en mobiele applicaties. 

 

Consumenten zijn niet alleen meer op zoek naar informatie en communiceren met merken vanaf hun desktops of laptops. Deze nieuwe manier van digitaal verbruik vereist dat merken een geheel andere set technologieën gebruiken om consumenten digitale ervaringen te bieden.

 

Digital experience in 2020: Kijk verder dan je website en apps!

 

Deze whitepaper gaat in op de disruptie van moderne digitale experience technologie binnen het digitale landschap. De whitepaper gaat in op: 

 

  • De traditionele benadering van digitale ervaring werkt niet meer. 
  • Welke digitale klantervaring consumenten anno 2020 verwachten. 
  • De toegevoegde waarde van een best-of-breed digitale experience platform (DXP). 

 

Benieuwd naar de whitepaper?

Vul het formulier in en download de whitepaper.

 

DXP in 2020[1]