De waarde van een betrouwbare online reputatie

Online draait alles om je reputatie. Tegenwoordig besteden consumenten meer aandacht aan de bedrijven die ze overwegen dan ooit tevoren. 90 procent van de online shoppers zou bijvoorbeeld niets kopen bij een bedrijf met een slechte reputatie. Maar hoe kun je ervoor zorgen dat de reputatie van je bedrijven klanten aanspreekt? 
 
De bouwstenen van een betrouwbare online reputatie
 
Om erachter te komen welke aspecten van invloed zijn op een online reputatie en de geloofwaardigheid ervan, heeft Trustpilot een enquête gehouden onder 1627 online shoppers. Deze whitepaper gaat in op:
 
  • Wat online shoppers als een goede online reputatie beschouwen.
  • Wat de online shoppers van vandaag verwachten van online bedrijven.
  • Hoe je vertrouwen van de klant tijdens het koopproces kan vergroten.
  • Waarom reviews, transparantie, en openheid de sleutel tot succes zijn.

 

Benieuwd naar de whitepaper?

Vul het formulier in en download de whitepaper.

 

 The_Value_of_a_Trustworthy_Brand_Rep_US