Eén-op-één marketing is meer dan een personalisatie-strategie

Om je één-op-één marketingstrategie naar een hoger niveau te brengen is het belangrijk om de kloof te overbruggen tussen de dataverzameling en waarvoor de verzamelde klantdata wordt ingezet.


Het verzamelen van de juiste klantdata 

 

Om één-op-één marketing succesvol te kunnen toepassen is het verzamelen van de juiste klantdata een belangrijke vereiste. Je moet inzicht hebben in het klantgedrag, de context van je klant en de customer engagement. Het inzetten van een Customer Data Platform (CDP) is een goede optie.


In deze whitepaper wordt dieper ingegaan op:

  • De voordelen van één-op-één marketing. 
  • Waarom traditionele marketingsegmenten niet werken voor faciliteren van gepersonaliseerde customer experience. 
  • De belangrijkste stappen om je één-op-één marketingstrategie naar een hoger niveau te brengen. 


Ben jij benieuwd naar de whitepaper?
Vul het formulier in en Download de PDF.

 

NGDATA - The Segment of One - Image.png