Zo ontwikkel je een customer loyalty strategie anno 2020

 

Technologie is een belangrijke factor om Customer Experience initiatieven te laten slagen, aldus Gartner. Het eenduidig meten van klanttevredenheid en het verzamelen van data over verschillende systemen, is best een uitdaging.

Dat ondervond ook Vebego. De missie van familiebedrijf Vebego is ‘impact hebben op de maatschappij’, dus is de langetermijnrelatie met klanten heel belangrijk. De veertig facilitaire, zorg- en SW-bedrijven binnen de holding zijn met name bezig om de korte termijn dagelijks in te vullen.

Hoe meet je dan klantloyaliteit, op een uniforme manier? Hoe combineer je bijvoorbeeld operationele data met surveydata? En hoe zet je deze data-verzameling om in een daadwerkelijke verhoging van de klanttevredenheid door de gehele customer journey?

 



Thema’s van dit webinar:

 

  • Het meten van klanttevredenheid.
  • Het combineren van operationele en experience-data.
  • Vebego’s visie op en ervaring met customer experience.
  • Experience Management.

 

Sprekers: 

 

 Profiel zwart wit-1

Donia Ibrahimi
Customer Experience Solution Advisor bij SAP

Donia houdt zich bezig met de nieuwste technologische innovaties op gebied van CX en adviseert bedrijven hier graag over.

0-2

Andries van Bentum
Senior Strategy Consultant bij Vebego International BV

Andries richt zich momenteel op de markt- en groeistrategie van de veertig Vebego bedrijven 100% in eigendom en implementatie van de Net Promotor Score methode bij 27 bedrijven in Nederland, België, Duitsland en Zwitserland.

Krijn Schuurman 300x300

Krijn Schuurman - Host

Krijn presenteert het live webinar. Vanwege zijn vermogen om complexe zaken begrijpelijk te maken, is hij een frequente gast op de tv en radio waaronder BNR Nieuws.