Customer service: de reis van cost naar profit center

 Duur: 45 minuten

 

Dat je een goede service verleent mag al niet meer in je USP’s staan, dit is een vanzelfsprekendheid. En steeds meer organisaties beginnen dit te snappen. De bereikbaarheid is goed, er zijn webcareteams die elke minuut het internet in de gaten houden om vragen te beantwoorden en op opmerkingen te reageren en we denken niet meer alleen aan onszelf, maar vooral aan de klant. Een no-brainer dus maar hoe en waar begin je?


Hoor hoe adidas social customer care heeft opgezet en de eerste stappen heeft gemaakt met de Einstein chatbot. Waar liggen de kansen en wat zijn de lessons learned.


Thema’s van dit webinar:

 

  • Omnichannel customer service

  • Service en technology

  • Aanpassen van je interne organisatie

 

Sprekers: 

 

 Marlous Heiser

Marlous Heiser - 

Sr. Manager Consumer Service Operations bij adidas

Heeft bij adidas social customer care opgezet en de eerste stappen gemaakt met de Einstein chatbot voor service van Salesforce. Nu probeert zij verbinding te maken tussen IT en operations met een focus op het automatiseren van klantvragen.

 

Nick_Botter_Fashion2018-500x500

Nick Botter - CTO Retail EMEA bij Salesforce 

Beschikt over uitgebreide kennis en ervaring rondom digitale transformatie in de retail. Hierbij richtte Nick zich op CRM, Commerce, Digital Marketing, Service en nieuwe digitale klantervaringen om internationale groei te stimuleren en de modewereld te digitaliseren. 

Krijn Schuurman 300x300


Krijn Schuurman - Host

Krijn presenteert het live webinar. Vanwege zijn vermogen om complexe zaken begrijpelijk te maken, is hij een frequente gast op de tv en radio waaronder BNR Nieuws.