AI en customer experience, hoe werkt het?

Duur: 45 minuten

 

Automatisering en AI verbeteren de klantbeleving. Vragen die ooit alleen door een mens beantwoord konden worden, worden nu sneller en nauwkeuriger beantwoord door een chatbot, virtuele assistent of geautomatiseerde boodschap. In marketing en customer services draait alles om data. Hoewel?

 

Hoe zet je technologie en AI in om je organisatie te laten groeien?

 

In dit webinar ''AI en customer experience, hoe werkt het?'' gaat Krijn Schuurman in gesprek met Maarten Stol en Marcel Stroop. Zij gaan onder andere in op de vragen: 

 

  • Hoe communiceer je met klanten op basis van AI? 
  • Kun je je automated systeem zó inrichten dat het natuurlijk en goed blijft aanvoelen bij de klant?
  • Hoe zet je technologie en AI in om je organisatie te laten groeien?

 

De sprekers:

 

 Maarten.C.Stol_image

Maarten Stol - Principal Scientific Advisor BrainCreators

De laatste jaren richt hij zich steeds meer op consultancy op het gebied van machine learning en AI, voor o.a. VodafoneZiggo, Tata Steel en Hendrix Genetics. Op dit moment leidt hij het research team bij BrainCreators in Amsterdam

Marcel Stroop - 2

Marcel Stroop - Customer Experience Manager 5CA (B&O, Wargaming).

Geeft Customer Experience bij en met zijn klanten een boost. Ontwikkelde CX-strategie voor Wargaming en Beoplay van Bang & Olufsen. In het live webinar licht hij ins en outs van deze strategieën toe. 

Krijn Schuurman 300x300


Krijn Schuurman - Host

Krijn presenteert het live webinar. Vanwege zijn vermogen om complexe zaken begrijpelijk te maken, is hij een frequente gast op de tv en radio waaronder BNR Nieuws.