GDPR: Eerlijk is het nieuwe stiekem

Consumenten blijken steeds privacy-bewuster te worden. Zo willen ze meer controle over hoe hun gegevens gebruikt worden. Dus wordt het de uitdaging je klanten ervan te overtuigen dat het ‘afstaan’ van hun gegevens niet alleen jou, maar ook hen iets oplevert.

 

Marketing draait om het creëren van toegevoegde waarde voor klanten, dus het is slim om ook qua gegevensverwerking op hun behoeftes in te spelen. Soms kan dat betekenen dat je een stap verder moet gaan dan waar de wetgeving je toe verplicht. In deze podcast van Emerce & Awin gaat Krijn Schuurman samen met twee experts op het gebied van GDPR op zoek naar antwoorden op deze vragen. 

 

Thema’s van deze podcast:

  • Gevolgen en kansen GDPR voor online markt
  • Eerlijk zijn loont in duurzame klant- en partnerrelatie
  • Is de consument GDPR-ready?
  • Kan regelgeving klantvertrouwen herstellen?

 

De sprekers:

 

Krijn Schuurman 300x300.jpg

 

Krijn Schuurman - Host

Heeft een voorliefde voor innovatie, nieuwe technologie en dito-business modellen. 

Podcast - GDRP: gast Christof Coenders.jpg

 

Christof Coenders - Expert

Is algemeen directeur van Euroclix, met nadruk op Operations en aandachtsgebieden als GDPR

Pdocast - GDPR: gast Harmke Lankhorst .jpg

 

Harmke Lankhorst - Expert

Is advocaat bij SOLV. Ze adviseert, contracteert en procedeert voor klanten o.a. op het gebied van privacy, contracten, auteursrecht en merkenrecht.

 

 

Emerce en Awin ontwikkelen een reeks maandelijkse podcasts waarin Krijn Schuurman online professionals aan de tand voelt over urgente onderwerpen én naar hun vergezichten vraagt.