GDPR: Eerlijk is het nieuwe stiekem
Consumenten blijken steeds privacy-bewuster te worden. Zo willen ze meer controle over hoe hun gegevens gebruikt worden. Dus wordt het de uitdaging je klanten ervan te overtuigen dat het ‘afstaan’ van hun gegevens niet alleen jou, maar ook hen iets oplevert.
Marketing draait om het creëren van toegevoegde waarde voor klanten, dus het is slim om ook qua gegevensverwerking op hun behoeftes in te spelen. Soms kan dat betekenen dat je een stap verder moet gaan dan waar de wetgeving je toe verplicht. In deze podcast van Emerce & Awin gaat Krijn Schuurman samen met twee experts op het gebied van GDPR op zoek naar antwoorden op deze vragen.
Thema’s van deze podcast:
- Gevolgen en kansen GDPR voor online markt
- Eerlijk zijn loont in duurzame klant- en partnerrelatie
- Is de consument GDPR-ready?
- Kan regelgeving klantvertrouwen herstellen?
De sprekers:
![]() |
Krijn Schuurman - Host Heeft een voorliefde voor innovatie, nieuwe technologie en dito-business modellen. |
![]() |
Christof Coenders - Expert Is algemeen directeur van Euroclix, met nadruk op Operations en aandachtsgebieden als GDPR |
![]() |
Harmke Lankhorst - Expert Is advocaat bij SOLV. Ze adviseert, contracteert en procedeert voor klanten o.a. op het gebied van privacy, contracten, auteursrecht en merkenrecht.
|
Emerce en Awin ontwikkelen een reeks maandelijkse podcasts waarin Krijn Schuurman online professionals aan de tand voelt over urgente onderwerpen én naar hun vergezichten vraagt.