Commerce in content, logisch toch?

“How do you sustain a business model in which users don’t pay for your service?” En het antwoord was dan ook briljant in eenvoud: “Senator we run ads”. Maar waarom wordt deze vraag alleen gesteld aan Facebook? 

 

Commerce in content, logisch toch?


in deze podcast van Emerce & Awin ‘Commerce in content, logisch toch?’ gaat Krijn Schuurman in gesprek met Sophie Lamkin (Lindanieuws) en Aart Wallet (Biano), die als medeoprichter van Fashionchick tien jaar geleden als een van de eerste ingezien heeft wat het belang is van de integratie van commerce en content. Lindanieuws heeft juist de omgekeerde weg bewandeld: In plaats van e-commerce als startpunt, is het begonnen met puur content om hier nu commerce in te integreren. Hoe loopt de route van commerceplatform naar contentproducent? En wat verwachten of accepteren je lezers als je startpunt nieuwscontent is?


Thema’s van deze podcast:

 

  • Is content de juiste route naar bereik?
  • Op Facebook blijven of je account deleten?
  • Conversie gerichte content
  • Commerce op een native manier heeft geen uitleg meer nodig

 

De sprekers:

 

Krijn Schuurman 300x300.jpg

 

Krijn Schuurman - Host

Heeft een voorliefde voor innovatie, nieuwe technologie en dito-business modellen. 

Sophie Lamkin (LINDA)


Sophie Lamkin - Expert

Is accountmanager bij Mood for Magazines, waar LINDA. onder valt. 

Aart Wallet (Biano)

 

Aart Wallet - Expert

Is één van de oprichters van Biano.nl en daarnaast actief als investeerder in diverse online concepten.

 

Emerce en Awin ontwikkelen een reeks maandelijkse podcasts waarin Krijn Schuurman online professionals aan de tand voelt over urgente onderwerpen én naar hun vergezichten vraagt.