Traditionele online advertising is dood: is performance based de toekomst?

Banneradvertenties zijn meer dan tien jaar geleden gestorven. Kosten per klik stegen, programmatic bracht de banners terug. Maar zelfs met programmatic marketing negeren de meest consumenten ongevraagde pagina-advertenties. Is affiliate marketing de volgende stap in deze evolutie?

 

Is performance based de toekomst?

in deze podcast van Emerce & Awin 'Add value or kiss my a**' gaat Krijn Schuurman in gesprek met Eva Baetsen (Imbull) en Sebastiaan Elsholz (Praxis) over waarde toekennen aan first click versus last click. Vragen als ‘Welke commissie geef je welke publisher?’ en ‘Hoe bepaal je de toegevoegde waarde?’ worden daarbij uitgebreid bediscussieerd.


Thema’s van deze podcast:

 

  • First click vs last click
  • Hoe bepaal je toegevoegde waarde?
  • Performance model
  • Kortingscodes: lust of last?

 

De sprekers:

 

Krijn Schuurman 300x300.jpg

 

Krijn Schuurman - Host

Heeft een voorliefde voor innovatie, nieuwe technologie en dito-business modellen. 

Eva Baetsen-1.jpg


Eva Baetsen - Expert

Zij is verantwoordelijk voor het opzetten, beheren en succesvol uitrollen van affiliate marketing-campagnes op Kortingscode.nl en Actiecode.nl.

Sebastiaan Elsholz.jpg

 

Sebastiaan Elsholz - Expert

Manager Digital Marketing en Sales bij Praxis.Houdt van focus op resultaat en is sinds 2001 bezig met performance marketing en
e-commerce. 

 

Emerce en Awin ontwikkelen een reeks maandelijkse podcasts waarin Krijn Schuurman online professionals aan de tand voelt over urgente onderwerpen én naar hun vergezichten vraagt.