Investeringen in marketingtechnologie 2018

Nederlandse bedrijven verleggen de focus als het gaat om investeringen in marketingtechnologie. Dit blijkt uit het eerste onderzoek van Emerce Research en VODW Consultancy naar de 'martech stacks' in ons land. Het eerste grote onderzoek “Investeringen in marketingtechnologie 2018” biedt de markt meer grip op de veelheid aan keuzes.

 

Welke tooling wordt waarvoor gebruikt, met welke budgetten en welke marketingtechnologieën worden nog weinig gebruikt? 

 

Thema's en inzichten

  • Wat zijn de geplande investeringen voor 2018?
  • Hoeveel investeren organisaties in marketingtechnologie?
  • Wat is de shortlist van favoriete tools in een specifieke marketingtechnologie?

  • Welke tools staan in de top 5 per categorie?
  • Wat zijn nieuwe gebieden waar men dit jaar in investeert?
  • Benchmark-mogelijkheid van de eigen martech stack ten opzichte van andere Nederlandse organisaties.
  • Inzichten in het selectieproces en -criteria voor marketingtechnologieoplossingen

 

Dit onderzoek is verkrijgbaar voor € 478,-

(€ 395 excl. btw) 

Vul het formulier in om je bestelling te plaatsen

 

Schermafbeelding 2018-06-12 om 11.37.07