Experience economy | De prioriteiten van CMO's in 2020

Voor veel bedrijven is de 'Experience Economy' een abstractie, een metafoor. Het is in ieder geval zeer nuttig in het beschrijven van de machtsverschuiving van het merk naar de klant. Echter is het voor veel bedrijven al een realiteit en daarin gaan er sommige verder en sneller dan de rest. Zij stemmen hun investeringen, processen en mensen af op de ultieme klantervaring. Lees de prioriteiten en trends voor 2020 van de huidige CMO in de Experience Economy.

 

Onderzoek: In de experience economy is het proces het product

 

Dit onderzoek "Thriving in the Experience Economy: Priorities of a CMO in 2020" is eind 2019 uitgevoerd door Econsultancy en Oracle. Het rapport onderzoekt het verband tussen organisatorische betrokkenheid bij customer experience management en marketingperformance. Het rapport gaat in op: 

 

  • In de experience economy is het proces het product.
  • De vier pijlers van de experience economy.
  • De customer experience journey. 

 

Benieuwd naar het onderzoek?

Vul het formulier in en download het onderzoek.

 

 Emerce_Oracle Research paper_Thriving-in-the-Experience-Economy (FP)