Vier tips om je klanttevredenheid op peil te houden tijdens piekmomenten

Consumenten bestellen steeds meer online. De (recente) gebeurtenissen rondom Corona hebben deze trend nog verder aangewakkerd. Zo groeide het aantal online aankopen in het tweede kwartaal van 2020 met 36 procent tot 84,8 miljoen. In een aantal branches was zelfs een exponentiële groei zichtbaar van het aantal online bestellingen.Dit betekent topdrukte bij de e-commerce organisaties, maar ook bij de bezorgdiensten.

 

De whitepaper geeft het antwoord op de belangrijkste vragen over logistics en fulfillment. Wat heeft dat voor gevolgen voor je klanttevredenheid? Hoe belangrijk is een snelle en betrouwbare levering? Welke opties heb je als e-commerce ondernemer om ook tijdens piekperiodes je klanttevredenheid en leveringsbetrouwbaarheid maximaal te waarborgen? Hoe kun je positief opvallen tijdens piekperiodes?

 

De antwoorden op deze vragen zijn samengevat in vier tips:

 

  • Bouw bewegingsruimte in
  • Pak de regie op de delivery experience
  • Maak slim gebruik van bezorgopties
  • Blijf in contact

 

Ga direct aan de slag met de vier delivery experience tips !

Vul het formulier in en download de whitepaper.

 

Emerce_Trunkrs-Whitepaper