Single Page Applications (SPAs): Dé uitleg die marketeers snappen

Doorgaans proberen merken nieuwe ervaringen op nieuwe kanalen op te bouwen met standaard headless technologie. Vervolgens ontdekken zij dat hun marketeers beperkter zijn dan ooit tevoren, en dat hun ontwikkelaars - ondanks meer technische vrijheid - nu continu het marketingteam moeten bijsturen. Een klassiek voorbeeld hiervan is wanneer een bedrijf de beslissing neemt om een Single Page Application (SPA) te lanceren. Maar wat is een SPA? En wat zijn de voordelen? 
 
SPA: De handleiding voor marketeers en zakelijke beslissers
 
Lees in deze whitepaper wat je als marketeer van SPAs moet weten. De whitepaper beschrijft wat een SPA is en hoe je deze technologie inzet voor customer experience optimalisatie. De whitepaper gaat onder andere in op: 

 

  • De voordelen van single page applications (SPA). 
  • Het optimaliseren van je content voor SPAs.
  • Hoe Google en Twitter SPAs gebruiken. 

 

Wil je meer weten over single page applications?

Vul het formulier in en download de whitepaper.

 

Single-Page-Applications--The-Go-to-Guide-for-Marketers-and-Business-Decision-Makers