Haal meer uit je database met segmentatie en profielverrijking

Je hebt enige ervaring met het versturen van mailings en je hebt een eerste kritische blik op je resultaten geworpen. En nu vraag je je af: welke stappen kan ik zetten om deze resultaten te verbeteren? Het antwoord op deze vraag is niet heel ingewikkeld: doe meer met segmentatie en profielverrijking.


Je weet ongetwijfeld dat gesegmenteerde mailings beter aansluiten op je lezerspubliek en om die reden betere ratio’s scoren, maar waar moet je beginnen?

 

Meer conversie door doelgerichte e-mailmarketing

 

Veel organisatie beschikken over (grote) e-maildatabases vol waardevolle inzichten, die je met wat analysewerk in kunt zetten om je e-mailmarketing naar een hoger niveau te tillen. Deze whitepaper beschrijft hoe je dit in drie stappen kunt doen: 

 

  1. Analyseer en verrijk je huidige database. 
  2. Segmenteer en definieer verbeteracties.
  3. Koppel je database met een DMP of CDP.

Ga direct aan de slag met het optimaliseren van je e-mailmarketing!

Vul het formulier in en download de whitepaper.

 

Emerce_spotler-segmentatie-profielverrijking-270x385