Cross border e-commerce met een PIM, hoe doe je dat? 

Technologie en innovatie blijven de winkelervaringen veranderen, zowel in de winkel als online, waardoor zowel consumenten als bedrijven ertoe worden aangezet meer zaken te doen, weg van fysieke winkels. De verkoop van e-commerce overtrof de 2,8 biljoen dollar vanaf 2018 - goed voor ongeveer twaalf procent van alle detailhandelsverkopen - en zal naar verwachting in 2021 boven de 4,8 biljoen dollar uitkomen, ofwel 17,5 procent van alle omzet in e-commerce wereldwijd. 

 

De belangrijkste onderdelen van een cross border e-commercestrategie

 

Deze whitepaper biedt handvatten en praktische tips voor het ontwikkelen van een internationale e-commercestrategie. De whitepaper gaat in op: 

 

  • De belangrijkste uitdagingen in cross border e-commerce.
  • Het internationaliseren van je e-commercestrategie. 
  • De toegevoegde waarde van een PIM in cross border e-commerce. 

 

Benieuwd naar de whitepaper?

Vul het formulier in en download de whitepaper.

 

Emerce_Akeneo_eBook_Cross-Border_Strategy_with_Translation.com_