Waarom is superomnichannel de toekomst?

In dit whitepaper nemen we je graag mee in de wereld van superomnichannel, een klantcontactstrategie waarbij je kortgezegd de efficiëntie van omnichannel en het specialisme van separate componenten met elkaar combineert in één dashboard. 

 

Daarbij behandelen we de verschillende huidige strategieën binnen een klantcontactcentrum en nemen we je mee in de voor- en nadelen hiervan. We lichten de meerwaarde van een superomnichannel-strategie uitgebreid toe, gaan dieper in op wat voorbeelden uit de praktijk en behandelen wat erbij komt kijken als een organisatie zou kiezen voor de integratie van een superomnichannel-strategie binnen de bedrijfsvoering 

 

In dit whitepaper

  • De basis van omnichannel. 
  • De beperkingen van omnichannel. 
  • Het specialisme van superomnichannel. 
  • Voorbeelden uit de praktijk van Knab.

 

Kortom: na het lezen van dit whitepaper weet jij alles wat je moet weten om met een superomnichannel-strategie je klantcontactcentrum zo efficiënt mogelijk te laten draaien, terwijl de dienstverlening aan je (potentiële) klanten zo goed mogelijk verloopt. 

 

Tracebuzz-whitepaper1-Cover Hubspot