Waarom het juist nú belangrijk is om digital-first te worden

In een wereld die steeds meer digital wordt, is alleen online aanwezigheid niet voldoende voor de toenemende verwachting van de consument.

 

Omdat het leven van de consument zich steeds meer online afspeelt, is het voor bedrijven belangrijk om in te zetten op een digital-first strategie. Dit is niet alleen het inzetten van online, maar het integreren van digitaal binnen de eigen organisatie. Veel bedrijven worstelen met het opzetten van zo'n digital-first strategie.

 

In dit whitepaper vertellen we je over het belang van een digital-first strategie en wat ervoor nodig is om die te realiseren. We nemen je ook mee in de digitale transformaties van WWF en Royal Ahrend.

 

Case WWF 

WWF transformeerde door het gebruik van een Digital Experience Platform van een traditioneel goed doel naar een digital-first variant. Zij zetten technologie in om een beweging van natuurbeschermers op gang te helpen. 

 

Case Royal Ahrend

Royal Ahrend is een internationale leider op het gebied van kantoormeubilair en ruimteoplossingen voor eindgebruikers over de hele wereld. Zij zijn de afgelopen jaren gegroeid naar een datagedreven onderneming. Ze gebruiken data om een betere service te bieden en de propositie voor elke klant aan te passen met behulp van één enkel platform.

 

Ondanks dat je er misschien voor uit je comfortzone moet stappen, is een digitale transformatie wel het juiste om te doen, als je bedenkt hoe verweven ons dagelijks leven is met digitale technologie.


4NG-Whitepaper-CoverHubspot