Onderzoek: De stand van zaken in Universal Content Management

London Research heeft in samenwerking met censhare onderzoek gedaan naar hoe organisaties content beheren. Het resultaat is het 'State of Universal Content Management 2020-rapport'. 

 

Over het onderzoek

 

Het State of Universal Content Management 2020-rapport is gebaseerd op een onderzoek onder 727 zakelijke professionals die werken voor merken, bureaus en technologieleveranciers.

 

Key takeaways: 

 

  • Leiders in contentmanagement stellen hun gebruikers drie keer vaker in staat om snel de middelen te vinden die ze nodig hebben.
  • 70 procent van de marketeers is van mening dat ze meer waarde zouden toevoegen met minder contentbeheer.
  • Het is veel waarschijnlijker dat doelen in communicatie worden bereikt of overtroffen door leiders in contentmanagement. 
  • Meer dan 50 procent van de tijd van marketeers wordt besteed aan onnodige taken voor contentbeheer. 
  • Geïntegreerde en gecentraliseerde hubs voor contentbeheer zijn de sleutel tot succes.

 

Benieuwd naar de onderzoeksresultaten? 

Vul het formulier in en download het onderzoek. 

 

Emerce_censhare-State-of-Universal-Content-Management-2020