Social advertising trends voor Retail in H2 2020

COVID-19 heeft ervoor gezorgd dat veel bedrijven de transitie naar online hebben gemaakt. De turbulentie in het social advertising landschap heeft zich in de lente en zomer van 2020 voortgezet. De grootste daling van CPM vond plaats in maart en sindsdien zijn de prijzen weer gestegen. CPM-niveaus blijven volatiel en daarom moeten adverteerders alert blijven en hun strategieën blijven aanpassen naarmate de situatie zich ontwikkelt.

 

Lokalisatie beheersen om gebruikersacquisitie en verkoop te stimuleren
 
Dit eBook biedt met name grote adverteerders in retail handvatten en praktische tips voor het optimaliseren van hun advertentiestrategie voor het 'Nieuwe Normaal'. Het eBook gaat in op: 
 
  • Social advertising in het 'Nieuwe Normaal'.
  • Het promoten van gelokaliseerde advertenties op grote schaal.
  • Laat je acquisitie groeien met gepersonaliseerd advertentiemateriaal.
  • Het optimaliseren van je checkout en in-store sales.
  • Het analyseren van omnichannel resultaten. 
 

Optimaliseer je advertentiestrategie met deze tips!

Vul het formulier in en download het eBook.

 

Emerce_Smartly_Retail-eBook_v02