De vijf stappen naar de ontwikkeling van Buyer Personas.

Steeds vaker blijkt dat buyer personas een cruciaal onderdeel vormen voor succesvolle content marketing. Werken met deze gedetailleerde klantprofielen blijkt dé succesfactor voor een hoger rendement op marketing investeringen. Waarom? Met buyer personas ben je in staat om klantgerichter te werken, je marketingkosten te drukken, je marketing automation en email marketing naar een hoger te niveau tillen en daardoor meer te leads genereren.

 

Onderzoek door Forrester geeft aan dat 86 procent van best-presterende organisaties gebruik maakt van personas voor hun go-to-market strategie.

 

Hét handboek voor buyer persona development in vijf stappen

 

Dit eBook is een handig stappenplan met modellen en voorbeelden waarmee je aan de slag kunt om je eigen personas te ontwikkelen te updaten. Het eBook beschrijft de vijf stappen voor de ontwikkeling van buyer personas: 

 

  1. Vind de juiste personen voor je personas
  2. Leer je personas kennen met interviews
  3. Data verwerken en inzichtelijk maken
  4. Maak een buyers journey mapping
  5. Creëer draagvlak met een persona poster

 

Ga direct aan de slag met de vijf stappen!

Vul het formulier in en download het eBook.

 

Emerce_Engagement-Factory-Buyer-Personas-Workbook