De belangrijkste winkeltrends in het post-COVID tijdperk

Het is duidelijk dat winkeltrends zullen blijven evolueren naarmate consumenten zich aanpassen aan de impact die de pandemie heeft gehad op alle gebieden van hun persoonlijke en professionele leven. Maar blijft dit consumentengedrag bestaan?

Terwijl de wereld zich blijft aanpassen aan een nieuwe manier van leven met COVID-19, beoordelen experts de impact ervan op de retailbranche en proberen ze te begrijpen hoe de pandemie permanente veranderingen in het winkelgedrag zal veroorzaken.

 

COVID-19: De vier belangrijkste veranderingen in consumentengedrag

 

Bazaarvoice heeft een wereldwijde enquête gehouden onder ruim 8.000 deelnemers in zes verschillende landen over hun drijfveren en belemmeringen om producten te kopen.

 

In dit eBook zijn de vier belangrijkste veranderingen in koopgedrag geïdentificeerd die naar voren kwamen en waarschijnlijk langdurig zullen blijven na COVID-19:

  1. De explosieve groei van e-commerce. 
  2. De populariteit van subscription-based e-commerce.
  3. Het ontdekken van nieuwe merken via sociale aanbevelingen.
  4. Een voortdurende mix van offline en online customer journeys.

 

Benieuwd naar de vier belangrijkste veranderingen?

Vul het formulier in en download het eBook.

 

Emerce_bazaarvoice_Behavior-that-sticks-ebook