De ultieme gids voor het selecteren van een headless CMS

De keuze van uw Content Management Systeem (CMS) is tegenwoordig van veel groter belang dan ooit tevoren. Een traditioneel CMS werkte in het verleden goed omdat het er maar één kanaal was: een webbrowser.  De wereld is echter drastisch veranderd en het aanbieden van alleen inhoud aan een website is niet langer voldoende. Je weet nu niet meer waar en op welk kanaal je doelgroep je content zal zien (of horen).

 

Steeds meer organisaties kiezen voor een nieuw soort CMS om hun visie op multi-device, multi-channel contentmarketing in praktijk te brengen: een headless CMS, dat flexibel genoeg is om aan de hoge eisen van een moderne content organisatie te voldoen.

 

De verschillen tussen een traditioneel, headless en decoupled CMS

 

In dit eBook lees je wat een headless CMS is, hoe je team hiervan kan profiteren en hoe je het juiste CMS voor je organisatie selecteert. Het eBook gaat in op: 

 

  • Wat traditionele, headless en decoupled CMS zijn.
  • De invloed van het type CMS op de content delivery.
  • Hoe je het juiste CMS kiest voor je organisatie.

 

Benieuwd naar de verschillen, impact en selectiecriteria?

Vul het formulier in en download het eBook.

 

Ultimate Guide to CMS (1)