Come to the dark side met Dark Mode

De belangrijkste verantwoordelijkheid van iedere e-mailmarketeer is ervoor te zorgen dat de e-mails zijn afgestemd op de voorkeuren van de ontvangers. Eén van die voorkeuren wordt steeds belangrijker in de ontwikkeling van je e-mails: Dark Mode, het gebruik maken van een donkere interface. 

 

Dit lijkt misschien één van de vele design trends, maar er zijn meerdere redenen op te noemen waarom gebruikers de voorkeur geven aan deze donkere interface. Het antwoord op de vraag ‘hoe?’ is echter nog niet zo makkelijk! Wil je dat je e-mails goed presteren in zowel Light Mode als Dark mode, dan moet je rekening houden met veel aspecten.

 

In dit ‘darkpaper’ leer je alles over Dark Mode en geven we handvatten om jouw e-mailcampagnes qua branding, toegankelijkheid en engagement in vorm te houden, zelfs wanneer de digitale lichten zijn gedoofd

 

In dit whitepaper lees je over de volgende onderwerpen:

 

  • Wat is Dark Mode?
  • Waarom Dark Mode gebruiken?
  • Over Dark Mode gebruikers
  • De 3 Dark Mode scenario’s
  • Dark Mode design tips
  • Zo bouw je een Dark Mode e-mail
  • Dark Mode testing

 

Stem jij je e-mails af op de voorkeuren van je ontvangers? Come to the dark side met dit whitepaper.

 

DeNieuweZaak-Cover