34 lessen van grote e-commerce spelers

Dit whitepaper is een samenvatting van Modern Commerce Day wat op 16 juni (online) plaats vond. Meer dan 34 sprekers vertelden over hun e-commerce reis.

Steeds meer bedrijven zien dat de huidige systemen waar zij mee werken onvoldoende flexibel en schaalbaar zijn om te anticiperen op de hedendaagse en toekomstige wensen van consumenten. In een onderzoek van DJS Research geeft 81% van de IT-bedrijfsleiders wereldwijd aan dat zij van plan zijn om in de komende 12 maanden microservices-gebaseerde, APIß-first, Cloud-native en Headless (MACH) elementen toe te voegen.

Onderwerpen in dit whitepaper:

  • Headless Commerce
  • Composable Commerce
  • MACH technologie

 

Allemaal onderwerpen waar de sprekers van onder andere Audi, Vistaprint, boohoo.com, DanonePPG en Mars zich mee bezig houden om zich te kunnen onderscheiden van hun concurrenten, om sneller te kunnen innoveren en flexibel te schalen.

Welke beslissingen leiden tot het overstappen naar een Headless architectuur, wat zijn de voordelen van MACH technologie, welke stappen werden er genomen om succesvol te zijn, wat zijn de valkuilen en hoe ziet de toekomst eruit?

 

Commercetools - cover