161018-EMERCE_logo-diapos
Optimizely - Whitepaper - Cover

Klanten op een één-op-één basis bereiken

De afgelopen tijd heeft ons geleerd dat digitaal niet langer een bedrijfsstrategie is. Het is de belangrijkste - en soms de enige –aanjager van succesvol zakendoen. Aangezien digitale ervaringen in de loop der jaren zijn veranderd, veranderen de systemen waarmee we werken ook. Zo zijn contentsystemen geëvolueerd van CMS naar WEM. Een digital experience platform (DXP) is daar de volgende stap in.

Deze evolutie vertegenwoordigt significante veranderingen in kanalen (van single naar omnichannel) en in contentmanagement (van contentgericht naar klantgericht). En aangezien online strategieën zich richten op klantgerichte inhoud, bieden DXP's een

manier om digitale touchpoints te overbruggen. Met andere woorden, ze bieden de mogelijkheid om klanten op een één-op-één basis te bereiken.

In dit whitepaper

  • Definiëren we de term digital experience platform.
  • Bespreken we vijf mythen die digitale transformatie tegenhouden
  • Geven we vijf essentiële tips voor het kiezen van je platform
  • Lees je over organisaties die een DXP gebruiken

Download het whitepaper