Het toepassen van personalisatie op grote schaal met AI

Het succesvol toepassen van personalisatie op grote schaal is een behoorlijke uitdaging. Hierbij is een omnichannel klantbeeld een belangrijk vereiste, maar hoe verzamel je deze gegevens?

In deze whitepaper krijg je een beeld van hoe je door gebruik te maken van artificial intelligence (AI) op grote schaal kan personaliseren. Het document beschrijft: welke onderdelen AI omvat, welke voordelen AI je kan bieden en hoe je dit kan toepassen binnen je organisatie.

 

In deze white paper wordt dieper ingegaan op de volgende onderwerpen:

  • Hoe je met artificial intelligence en machine learning op grote schaal
    kan  personaliseren.
  • Hoe op AI-gebaseerde inzichten uit omnichannel klantdata kunnen leiden tot een verbeterde besluitvorming, campagne-ontwikkeling en strategiebepaling.
  • Hoe realtime personalisatie leidt tot een verbeterde klantervaring
  • Hoe de inzet van predictive analytics leidt tot een betere voortgang in de marketing- en salesfunnel. 
  • Hoe je de use cases voor je organisatie kan identificeren en snel aan de slag kan met de uitrol van artificial intelligence binnen je bedrijf. 

Ben jij benieuwd naar de uitslag?
Vul het formulier in en Download de PDF.

 

episerver_ai-customer-experience-revolution_whitepaper-cover.png