Future proof: Go big and go niche or go home

Amazon komt naar Nederland, Google zal niet meer het startpunt van de consument zijn en same day delivery wordt de standaard. En wat wordt de rol van multibrand retailers leaders? In hoeverre maken deze marktontwikkelingen een nieuwe aanpak noodzakelijk? 

 

Krijn Schuurman bespreekt het met mede-oprichter van FashCom Stijn Kruijssen in de nieuwe, maandelijkse podcast van Emerce en Awin.

 

Thema’s van deze podcast:

  • Hoe maak je je business future proof?
  • 
Hoe zorg je dat je relevant blijft voor je huidige partners?

  • Personalisatie in een niche markt.
  • 
Customer centricity, onderdeel van je bedrijfsvoering of een strategie?


 

De sprekers:

 

Krijn Schuurman 300x300.jpg

 

Krijn Schuurman - Host

Heeft een voorliefde voor innovatie, nieuwe technologie en dito-business modellen. 

Stijn_Kruijssen_FashCom.jpg

 

Stijn Kruijssen - Gast

Is mede-oprichter van FashCom, het bedrijf achter o.a. de webshops Boxers.nl en Sokken.nl.

 

Emerce en Awin ontwikkelen een reeks maandelijkse podcasts waarin Krijn Schuurman online professionals aan de tand voelt over urgente onderwerpen én naar hun vergezichten vraagt.