Best practices voor prestatiegerichte campagnes

Gemiddeld lezen consumenten vier stukken content voordat ze een aankoopbeslissing nemen (Unconscious Content Bias study, 2017,

Outbrain). Door contact te maken met je klanten op zoveel mogelijk contactpunten, vergroot je jouw invloed op deze aankoopbeslissing. De bewustwording- en overwegingsfase is cruciaal voor het genereren van nieuwe klanten. Maar hoe doe je dat? 

 

Best practices voor prestatiegerichte customer journey campagnes

 
Dit eBook bevat zeven casestudies die je helpen te begrijpen hoe moderne marketeers prestatiegerichtheid gebruiken voor het ontwikkelen van omnichannel customer journey campagnes en de campagne performance te verbeteren. Het eBook bevat cases van: 
 
  • Vodafone
  • TacoTax
  • CBR Fashion Group
  • BuzzFeed
  • Naked Wines
  • Blinkist
  • Lifesum

 

Ook bevat het eBook een aantal best practices voor het selecteren van de juiste afbeeldingen en content voor het optimaliseren van je campagnes. 

 

Benieuwd naar het eBook?

Vul het formulier in en download het eBook.

 

 Outbrain-Whitepaper-Performance-Marketing_FP