EMERCE 11524 logo 2022 kleur
AdSomeNoise-Whitepaper-Cover

Advertenties met gepersonaliseerde boodschap op schaal

Programmatic buying heeft de afgelopen decennia een enorme vlucht genomen en is nu de norm in media-uitgaven. In feite is dit geautomatiseerde bieden op en kopen van digitale advertentieruimte nu zo gebruikelijk geworden dat veel marketeers tevreden lijken te zijn om het te laten zoals het is. Als het werkt, waarom zou je het dan veranderen? Maar dit laat veel onbenutte mogelijkheden over om de juiste boodschap, in de juiste vorm, op het juiste moment en bij de juiste persoon af te leveren.

Vooral de juiste boodschap is een gegeven waar vaak nog veel te winnen valt. Aan de hand van data kunnen we namelijk de creatieve boodschap van een advertentie personaliseren, ook op grote schaal. 

In dit whitepaper 

  • Wat data-driven creativity is.
  • Het belang van dynamic creative optimisation (DCO).
  • Hoe je DCO kunt toepassen. 
  • Voorbeelden van Lidl, Carglass en Decathlon.

Download het whitepaper